20 Aralık 2012

HeDiYe

Evet söz konusu hediye olunca akan sular durur:)) Bu sene yeni yıl hediyemi kendim aldım ve eşimede hediyesini erken vermiş oldum. Gördüğümde vurulduğum rengarenk bu çiçeklerin, ikisi benim kalan ikisi de eşimin.Aslında ikimizin :))) çiçeklerime bunlarda dahil olmakla beraber çiçek yuvasını andıran bir görüntü oldu.. onları üniteme koydum ve gözümün önündeler baktıkça yüreğimi sevinç kaplıyor ve içim açılıyor.... bir çiçek alırken birde kitap alırken ki mutluluğum, bir çocuğun bayram sevinci gibi :)) muhteşem...Ayrıca; Eşimin '' hediyeleri'' de dahil tabiki söylemeden geçemicem:))

 
 
çiçek bahçesini andıran evimin bir köşesi bakmaya doyamıyorum...
 
 
bu çiçeğim çok geniş olduğundan misafir odasında tek başına bir hayat sürmesine rağmen onuda diğerlerinden ayırt etmem:))
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder