11 Aralık 2012

Dost-haneme Hoşgeldin...

          Herkeze Merhabalar ; bir hafta öncesi Bursa-Gemlik'teydim:)) 4 senedir alt üst katta oturduğumuz fakat bunun son 1 senesinde birbirimizi bulduğumuz andır, dostluğumuz... deyimiyle gamzeciğimin '' geç olsun da güç olmasın'' sözünden yola koyularak... şuan mesleği gereği gemlikte olmasından dolayı olsada gözden ırak olsakta gönlümüz, kalbimiz hep bir...  Seni seviyorum canım dostum....


 
 canım dostum....
 
 
oğluşu EGE TAHA (anniş anniş yerim ben seni)
 

2 yorum:

  1. Canım seni görmek ne güzel geldi bana :) Allahım bu çocuk ne tatlı ya maşallah :) öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
  2. bende gülüşünü abla deyişini özlemedim değil hani:(( çok şeker canım bide anniş deyişini duysan yersin yer.. arıyacağım seni, şu yeni iş felan konuşalım dimi ama mucuks.

    YanıtlaSil